Minikonfirmander

Minikonfirmandundervisning er et tilbud til dig i 4. klasse fra skolerne i Stige, Lumby og Søhus.

Hvad skal vi lave?
Vi skal på opdagelse i kirken. Vi skal synge og høre bibelhistorie og være kreative.

Hvorhenne foregår undervisningen?
4. klasserne fra Lumby Skole og Søhusskolen undervises i Lumby Kirke og Sognegård.
4. klasserne fra Stige Skole og Stige Friskole undervises i Stige Sognehus og Stige Kirke.

Hvornår?
Vi forhandler tidspunkter med skolerne fra år til år. Tidspunkterne vil blive annonceret i kirkebladet og på hjemmesiden. Vi sender også indbydelse ud på Aula eller Intra.

Jamen vi går jo i skole!
Det er rigtigt. Skolerne og kirken har i samarbejde fundet frem til dato og tidspunkt. For dem som ikke melder sig til, har skolen et tilbud. Det er vigtigt, at man kommer fordi man har lyst!

Transport
Der arrangeres kørsel fra Søhusskolen, som betales af Lumby og Stige Menighedsråd.

Hvem kan melde sig til?
Det kan alle på 4. klassetrin. Dåb er ikke en forudsætning.
Efter jul lægger vi en tilmeldingsblanket ud på denne side.

Sognepræst Annette Kjær Jørgensen