Konfirmation

Via skolerne gives umiddelbart efter sommerferien information om undervisningsstart og forældremøde.

Alle sognenes konfirmander forberedes i samarbejde mellem sognepræsterne Karen Nedergaard og Mette Gabelgaard.

Konfirmander fra Stige Friskole konfirmeres af sognepræst Karen Nedergaard i Stige Kirke. Konfirmander fra Søhusskolen konfirmeres af sognepræst Karen Nedergaard i Stige Kirke og af sognepræst Mette Gabelgaard i Lumby Kirke. Konfirmanderne fra Søhusskolen kan vælge, hvilken kirke, de vil konfirmeres i.

Konfirmander fra Lumby Skoles centerafdeling konfirmeres af sognepræst Jonas Dean Weisenberg i Lumby Kirke. Nærmere information gives gennem skolen.

Tidspunkter for kommende konfirmationer